Tyúkanyó program speciálisan!
A 76/2011 (VII. 29.) VM rendelet alapján a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához nyújtandó támogatás pályázati felhívásának keretében az Együttélés Egyesület nyertes pályázata megvalósításra kerül 2012. október 9-étől!
Időpont | Helyszín I. (délelőtt) |
Helyszín II. (délután) |
Tematika |
2012. október 9. I. |
Boldog | - |
I. „Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés – 1 óra „A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra „Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra |
2012. október 16. II. |
Boldog | - |
II. „Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra „Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra „Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra |
2012. október 30. III. |
Boldog | - |
III. „A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra „A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra |
2012. november 6. IV. |
Boldog | - |
IV. „Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra „Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra „Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra |
2012. november 6. I. |
Hort | Csány |
I. „Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés – 1 óra „A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra „Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra |
2012. november 13. II. |
Hort | Csány |
II. „Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra „Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra „Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra |
2012. november 20. III. |
Hort | Csány |
III. „A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra „A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra |
2012. november 27. IV. |
Hort | Csány |
IV. „Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra „Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra „Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra |
2013. január 15. I. |
Apc | Lőrinci |
I. „Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés – 1 óra „A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra „Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra |
2013. január 22. II. |
Apc | Lőrinci |
II. „Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra „Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra „Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra |
2013. január 29. III. |
Apc | Lőrinci |
III. „A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra „A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra |
2013. február 5. |
Apc | Lőrinci |
IV. „Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra „Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra „Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra |
2013. február 5. I. |
Ecséd | Rózsaszentmárton |
I. „Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés – 1 óra „A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra „Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra |
2013. február 12. II. |
Ecséd | Rózsaszentmárton |
II. „Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra „Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra „Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra |
2013. február 19. III. |
Ecséd | Rózsaszentmárton |
„A munka nemesít”: III. „A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra „A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra |
2013. február 26. IV. |
Ecséd | Rózsaszentmárton |
IV. „Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra „Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra „Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra |