Nyomtatás

Tyúkanyó program speciálisan!

- .

A 76/2011 (VII. 29.) VM rendelet alapján a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához nyújtandó támogatás pályázati felhívásának keretében az Együttélés Egyesület nyertes pályázata megvalósításra kerül 2012. október 9-étől!

Időpont Helyszín I.
(délelőtt)
Helyszín II.
(délután)
Tematika

2012. október 9.

I.
Boldog -

I.

„Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés1 óra

„A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra

„Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra

2012. október 16.

II.
Boldog -

II.

„Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra

„Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra

„Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra

2012. október 30.

III.
Boldog -

III.

„A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra

„A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra

2012. november 6.

IV.
Boldog -

IV.

„Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra

„Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra

„Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra

2012. november 6.

I.
Hort Csány

I.

„Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés1 óra

„A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra

„Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra

2012. november 13.

II.
Hort Csány

II.

„Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra

„Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra

„Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra

2012. november 20.

III.
Hort Csány

III.

„A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra

„A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra

2012. november 27.

IV.
Hort Csány

IV.

„Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra

„Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra

„Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra

2013. január 15.

I.
Apc Lőrinci

I.

„Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés1 óra

„A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra

„Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra

2013. január 22.

II.
Apc Lőrinci

II.

„Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra

„Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra

„Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra

2013. január 29.

III.
Apc Lőrinci

III.

„A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra

„A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra

2013. február 5.

Apc Lőrinci

IV.

„Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra

„Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra

„Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra

2013. február 5.

I.
Ecséd Rózsaszentmárton

I.

„Miért vagyok itt?”: felkészülés a tréningre, ráhangolódás, személyes célok és motivációk feltérképezése, ismerkedés1 óra

„A másik szemszög”: érzékenyítés, empátia-fejlesztés a tréningen való együttműködés és a hétköznapi életben előforduló másságok elfogadása érdekében - 1 óra

„Én azt gondolom…”: asszertivitás, önérvényesítés (alapvető kommunikációs ismeretek) – 2 óra

2013. február 12.

II.
Ecséd Rózsaszentmárton

II.

„Te tehetsz róla!”: konfliktuskezelés az asszertív kommunikációs modellre építve, az eredményes problémamegoldás előnyei, igényének kialakítása – 1 óra

„Az idő pénz”: időgazdálkodás, napi rutin fontossága és kialakítása – 2 óra

„Mit sütsz kis szűcs?”: konyhai praktikák (egészségügyi előírások, fogások és praktikák, ötletek) – 1 óra

2013. február 19.

III.
Ecséd Rózsaszentmárton

„A munka nemesít”: III.

„A törvény nem ismerete nem mentesít…”: alapvető jogi ismeretek, a résztvevők jogai és kötelességei pl. tankötelezettség; ügyintézés, szociális ellátórendszer, támogatási lehetőségek – 2 óra

„A munka nemesít”: munkavállalás, munkához jutáshoz szükséges készségek, munkamotiváció feltérképezése, segély kontra munkaviszony (önéletrajz, interjú, vállalkozás) – 2 óra

2013. február 26.

IV.
Ecséd Rózsaszentmárton

IV.

„Tisztaság fél egészség”: egészségügyi alapismeretek pl. testi higiéné, élelmezési előírások, családtervezés – 2 óra

„Kire ütött ez a gyerek?”: csecsemőgondozás, kisgyermek a családban, szülői szerepek, gyermekvállalás – 1 óra

„Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond”: gyermeklélektan, a növekvő gyermek, óvoda, iskola, kamaszkorú gyermek, kortárs közösségek – 1 óra

umvp_eu_emvaleader_logo_iso